Hello.

Hej, glömde att skriva igår, not good.. men nu har jag typ precis vaknat och ska käka frukost. Igår var det en rolig dag, först åkte jag och Bella till stan och träffade hennes syster Jennie, sen åkte vi 3 till Orminge och träffade Nathalie, sen väntade vi på Sofie sen drog vi till slut till donken. Väl där så träffade vi Jocke, han jobbar på våran fritidsgård. Så alla fick en varsin mjukglass, sen så satte vi oss i en rondell och flummade och hade kul, sen kom Bella's mamma till donken och bella skulle äta. Sen skulle vi dra till långan, så kom min storesyster och körde oss dit, sen drog vi hemåt. Sen idag ska jag träffa Nathalie och Becca.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag bor utan för linköping i västerlösa

2011-07-26 @ 12:59:46
URL: http://linahenrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0