idag,

Ja sitter nu hära vid datan igen. Idag har det vart en hektisk dag. Börja med att jag och bella åkte till sickla och handla mina fiskar, sen fikade vi en stund på Espresso House, sen åkte vi hem och jag fixa mina fiskar. Sen drog i till Myrsjön och solade lite. Senare träffade vi Amanda, Ida och Nathalie snabbt dom skulle till långan. Vi drog och handl energidryck sen gick Bella till hennes mamma som var hos en kompis. Och jag drog hem och fixade nye header och design. Vart det fint? ska snart ta ett bad sen lägga mig i sängen och sova. Först ska jag äta blåbärspaj! MUMS! fortsätt kommentera sötnosar. Jag vet att ni kan och det vet ni med ;)
puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: ja du kan köpa dom . Maila mig :)

2011-07-09 @ 13:21:36
URL: http://salebym.blogg.se/
Postat av: Hannah Rydén

Din blogg har verkligen blivit snygg, saknar dig, hör av dig,

2011-07-10 @ 00:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0