varit hos mi madre.

Har varit hos min mamma sen i mändags, men nu är jag hos pappa. har inte kunnat blogga hos mamma hon har ingen dator, sen har min mobil varit cp så det gick inte där heller, suuck! Har haft kul hos mamma iaf :) I måndags drog jag till grönan halv 9 med Nathalie, Alice Cooper var där men det var så sjukt mycket folk att vi åkte lite grejer istället. Sen i tisdags har jag bara varit inne och tagit det lugnt, sjukt tråkigt väder? men men det hära är sverige.. Juste i augusti ska jag till Turkiet igen! Yey :D ska bli sjukt najs. Nu ska jag kolla en film eller bara på tv, vet inte riktigt än. Men ha det bra!

 meeee

Kommentarer
Postat av: Anonym

fittäckel <3

2011-07-07 @ 23:28:50
Postat av: Abbe

riktigt fin !:)

2011-07-09 @ 00:47:42
URL: http://www.facebook.com/mustafaali1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0